minder moe in 30 dagen kennisbank1.png
experimenten 
deelnemers
Experimenten en ervaringen van deelnemers​

Tijdens de individuele coaching, het programma wat mensen hebben gevolgd en de trainingen die wij hebben gegeven staat hieronder een greep aan experimenten die geholpen hebben om kleine dingen te veranderen waardoor ze meer rust en ontspanning ervaren. 
Lees ze eens door om jezelf misschien te inspireren. Wat zou een experiment voor jou kunnen zijn om aan te werken de komende 30 dagen?
“Het heeft mij veel opgeleverd om meer tijd voor mezelf vrij te maken. Dit doe ik door dit in mijn agenda te blokken. Op het moment zelf kijk ik waar ik behoefte aan heb.”
 
“De afgelopen 30 dagen vond ik het een sport om te gaan ontdekken wat mij rust en ontspanning geeft. Hiervoor heb ik een potje gemaakt zodat ik ook geld aan mezelf mocht uitgeven van mezelf. De massage, naar de sauna gaan en een middag de stad in met een vriendin was echt super”
 
“Grappig dat ik heb gemerkt dat wat meer ontspanning voor mij heel makkelijk was. Tien minuten even rust opzoeken en letten op mijn ademhaling heeft mij veel opgeleverd. Op mijn werk zoek ik gewoon even een lege ruimte om dit toe te passen. Heb ik meteen even een mini break.”
 
“Voor mij geeft de natuur veel rust en ontspanning. Ik probeer 2x per week met de hond van de buren te gaan wandelen. Ik merk dat dit mij meer een stok achter de deur geeft dan wanneer ik in mijn eentje ga wandelen.”
 
“Het was voor mij echt wel even zoeken om het knopje van rust en ontspanning te vinden. Ik ben zo gewend om altijd maar door te gaan. Wat mij echt even energie geeft is om naar de bioscoop te gaan.”
 
“Wat mij rust geeft is om ’s avonds net wat eerder naar boven te gaan om te slapen. Ik heb dan tijd om even een paar bladzijdes te lezen in een boek. Vaak kom ik niet eens zo ver omdat ik al snel in slaap val.”
 
“Ik ervaar meer rust en ontspanning wanneer ik weet dat ik iets moet doen wat veel energie kost hier ook echt rekening mee te houden in mijn planning. Ik zorg dat ik genoeg tijd heb om me voor te bereiden en dat ik op tijd weg ga zodat ik niet hoef te haasten.”

"Ik vier nu dat jouw programma zo’n omslag heeft bewerkstelligd. Dat ik naar zolder kan lopen zonder eerst op bed te ploffen omdat ik niet meer weet waar ik de energie vandaan moet halen om iets anders te doen. " 

Joke S.

"Ik had het idee dat ik juist grote drastische dingen moest veranderen om minder moe te zijn. Ik merk dat juist kleine dingen ook genoeg zijn en dit makkelijker vol te houden is."

Inez. S.

"De mails vind ik een goede reminder om mezelf elke keer weer even te helpen herinneren wat ik wil. En dat gaat goed want ik ben minder moe. Ik weet nu dat bepaalde personen me het meeste energie kosten. Ik blijf actie ondernemen!"

Herma B. 

Voor het eerst heb ik aan andere toe kunnen geven dat ik moe ben. Met de openheid kwam ook de verwondering en bijna schaamte; hoe is het mogelijk dat ik niet eerder zag hoe slecht ik voor mijn lijf zorgde???"

Karin van de G.

VERMOEIDHEID · STRESS · BURN-OUT · MINDER MOE

MinderMoe 

Park Oog in Al 1 

3533 HE Utrecht

telefoon: 06-12353194

email:     derek@mindermoe.nl

© 2019 by MinderMoe.nl

  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • RSS Basic Black